Všeobecne

    Moje nové bydlisko je v inej krajine. Môžem používať naďalej svoj existujúci účet MyFestool?
    To závisí od vášho nového bydliska. Údaje si môžete naďalej pozrieť na MyFestool, avšak ponuka a rozsah služieb MyFestool a záruky all-inclusive1 závisí od vášho bydliska a môže byť v rôznych krajinách odlišná. Znamená to, že možno nebudete môcť využívať všetky služby. Napríklad online objednávky opráv neponúkame vo všetkých krajinách. Informácie o tom, ktoré služby sú k dispozícii vo vašej krajine, nájdete v podmienkach používania MyFestool a v záručných podmienkach na príslušnej webovej stránke Festool pre vašu krajinu. Prehľad všetkých krajín nájdete na www.festool.com.
    Čo je MyFestool?
    MyFestool je váš bezplatný osobný zákaznícky účet, ktorý si môžete založiť na našej webovej stránke alebo prostredníctvom našich aplikácií Festool. Portál MyFestool je prístupný súkromným aj firemným zákazníkom. K dispozícii tu máte rôzne služby. Môžete si napríklad zaregistrovať svoje náradie pre záruku all-inclusive 1, pozrieť svoje zaregistrované náradie a záručnú lehotu, objednať opravu online a vyhľadať príslušenstvo a náhradné diely pre svoje náradie. Ponúkame vám tiež možnosť vytvoriť si svoj zoznam želaných výrobkov. Firemní zákazníci od nás dostávajú rozšírenú ponuku služieb a môžu pozvať svojich pracovníkov na portál MyFestool (bez existujúceho účtu MyFestool).

    Prihlásenie

    Ako si vytvorím účet MyFestool: cez aplikáciu Festool Work?
    1. Stiahnite si bezplatne aplikáciu Festool Work (k dispozícii pre Android a iOS).
    2. Po otvorení aplikácie máte možnosť prepojiť svoj účet MyFestool s aplikáciou. Kliknite na „Prihlásenie“. Alebo si môžete vytvoriť nový účet MyFestool kliknutím na pole „Vytvorit´ bezplatne konto.
    3. Prosím, vyberte si krajinu a zadajte požadované údaje ako e-mailová adresa, heslo, oslovenie, priezvisko, meno a pod. a potvrďte svoj súhlas s podmienkami používania MyFestool
    4. Teraz dostanete na uvedenú e-mailovú adresu potvrdzujúci e-mail. V ňom kliknite, prosím, na odkaz „Potvrdiť prihlásenie na MyFestool“, aby ste si účet aktivovali. Upozorňujeme, že odkaz je aktívny 30 dní od doručenia e-mailu. V prípade prekročenia tejto lehoty vás prosíme proces registrácie vykonať ešte raz.
    5. Prosím, prihláste sa svojimi prístupovými údajmi do svojho účtu.
    6. Zadajte svoje údaje do povinných polí (telefónny PIN, súkromné/obchodné údaje -> názov spoločnosti, oslovenie, meno a priezvisko).
    Dostal som pozývací list, príp. pozývací e-mail: Ako si s tým vytvorím účet MyFestool?

    Aby ste v účte MyFestool mohli v prehľade náradia vidieť svoje už zaregistrované náradie a tiež ho spravovať, pripravili sme pre vás účet MyFestool, ktorý si môžete vytvoriť pomocou pozývacieho listu s osobným pozývacím kódom, ktorý vám bol zaslaný.

    1. Aby ste si účet MyFestool aktivovali, naskenujte QR kód alebo zadajte nasledujúcu webovú adresu: https://login.festool.com/myfestool.
    2. Vyberte si krajinu a zadajte tieto údaje: e-mailová adresa, heslo a kód uvedený v liste v nasledujúcom formáte: AAA-BBB-CCC-DDD. Následne potvrďte podmienky používania MyFestool.
    3. Na uvedenú e-mailovú adresu dostane potvrdzujúci e-mail. V ňom kliknite na odkaz „Potvrdiť prihlásenie na MyFestool“. Upozorňujeme, že odkaz je aktívny 30 dní od doručenia e-mailu. V prípade prekročenia tejto lehoty vás prosíme proces registrácie vykonať ešte raz.
    4. Prosím, prihláste sa svojimi prístupovými údajmi do svojho účtu.
    5. Zadajte svoje údaje do povinných polí (telefónny PIN, súkromné/obchodné údaje -> názov spoločnosti, oslovenie, meno a priezvisko).
    Ako si vytvorím účet MyFestool: cez webovú stránku?
    1. Otvorte si nasledujúcu webovú stránku: www.festool.sk/MyFestool a kliknite na „Ešte nemáte konto? Zaregistrujte sa bezplatne teraz!“.
    2. Vyberte si krajinu a zadajte tieto údaje: e-mailová adresa, heslo a potvrďte podmienky používania MyFestool.
    3. Na uvedenú e-mailovú adresu dostane potvrdzujúci e-mail. V ňom kliknite na odkaz „Potvrďte registráciu MyFestool“. Upozorňujeme, že odkaz je aktívny 30 dní od doručenia e-mailu. V prípade prekročenia tejto lehoty vás prosíme proces registrácie vykonať ešte raz.
    4. Prosím, prihláste sa svojimi prístupovými údajmi do svojho účtu.
    5. Zadajte svoje údaje do povinných polí (telefónny PIN, súkromné/obchodné údaje -> názov spoločnosti, oslovenie, meno a priezvisko).
    Zabudol som heslo. Čo môžem spraviť?
    1. Otvorte si nasledujúcu webovú stránku: www.festool.sk/myfestool.
    2. Kliknite na „Resetovať heslo“ a zadajte svoju e-mailovú adresu.
    3. Dostanete e-mail, pomocou ktorého si môžete nastaviť nové heslo.
    Nedostal som potvrdzujúci e-mail na prihlásenie do MyFestool. Čo môžem spraviť?
    Prosím, skontrolujte adresár na reklamy a spam vo svojej poštovej schránke alebo použite funkciu vyhľadávania so zadaním „MyFestool“. Ak tam potvrdzujúci e-mail nenájdete, kontaktujte našu zákaznícku linku Festool uvedenú v sekcii Kontakt.
    Aké požiadavky by malo spĺňať moje heslo na prihlásenie do MyFestool?

    Vaše heslo musí spĺňať tieto kritériá:

    • pozostávať minimálne z ôsmich znakov
    • obsahovať malé a veľké písmená
    • obsahovať aspoň jednu číslicu a jeden špeciálny znak

    Upraviť profil/vymazať účet

    Môžem si na portáli MyFestool zmeniť jazyk?
    Vo viacjazyčných krajinách ponúkame funkciu zmeny jazyka v záhlaví sekcie MyFestool. Funkcia „Zmeniť jazyk“ v profile nie je, žiaľ, k dispozícii. V prípade potreby kontaktujte našu zákaznícku linku Festool uvedenú v sekcii Kontakt.
    Ako môžem vymazať svoj účet MyFestool?
    Svoj účet MyFestool môžete kedykoľvek vymazať v menu „Môj profil“. Hneď ako sa odstráni účet MyFestool, odstráni sa aj existujúci súhlas so zasielaním reklám. Vaše registrácie pre záruku však zostanú, pretože údaje potrebujeme na spracovanie záruky. Po uplynutí záruky budú vaše údaje anonymizované (záruka 10 rokov na náhradné diely). Keď vymažete svoj účet MyFestool, požiadame vás tiež o súhlas s uložením vašej e-mailovej adresy pre prípad, že by sme museli aktualizovať vaše zakúpené/zaregistrované náradie alebo pre prípad zvolávacích akcií.
    Môžem zmeniť svoj účet MyFestool zo súkromného účtu na firemný účet alebo z firemného účtu na súkromný účet?
    Zmena účtu MyFestool z obchodného na súkromný a zo súkromného na obchodný, žiaľ, nie je možná. V prípade potreby kontaktujte našu zákaznícku linku Festool uvedenú v sekcii Kontakt.

    Spravovať firmu

    Ako pridám nového pracovníka?
    1. Prihláste sa do MyFestool pod nasledujúcim odkazom www.festool.sk/MyFestool.
    2. Funkciu pozvania pracovníka, nájdete po prihlásení vo svojej osobnej sekcii MyFestool pod „Spravovať firmu“ alebo pod týmto odkazom: www.festool.sk/myfestool/správa-firmy.
    3. Tu zadajte e-mailovú adresu vášho pracovníka. Myslite na to, prosím, že na zaslanie pozvánky ešte nesmie existovať účet MyFestool. Teraz sa e-mailová adresa pracovníka zobrazí v prehľade so stavom „Otvorené“.
    4. Keď pracovník potvrdí pozvanie a skompletizuje svoje údaje v účte MyFestool, stav sa v prehľade zmení na „Potvrdené“. Pracovník teraz môže vidieť všetko náradie firmy a využívať ďalšie funkcie.
    Dostal som pozvanie od kolegu. Čo musím spraviť, aby som ho potvrdil a vytvoril si účet MyFestool?
    1. Keď ste boli pozvaný na MyFestool, dostanete e-mail. Potvrďte pozvanie kliknutím na odkaz „Potvrdiť konto MyFestool teraz“.
    2. Automaticky sa otvorí potvrdzovacia stránka (vaša e-mailová adresa je už vyplnená) a vy si môžete nastaviť svoje heslo, potvrdiť podmienky používania MyFestool a kliknúť na „Vytvorte si účet“.
    3. Teraz môžete skompletizovať svoje údaje a vo svojom účte MyFestool vidieť všetko náradie firmy a využívať ďalšie funkcie.
    Ako vymažem pracovníka?
    Ak chcete pracovníka vymazať, kliknite na kôš v prehľade vašej sekcie „Spravovať firmu“. Aby k vymazaniu nedošlo neúmyselne, ešte raz musíte potvrdiť svoj súhlas s procesom vymazania. Pracovník bude e-mailom informovaný o vymazaní. Upozorňujeme, že týmto sa vymaže účet MyFestool pracovníka.
    Aké možnosti mi ponúka funkcia „Správa firmy“ v mojom firemnom účte MyFestool?
    Pre firemných zákazníkov ponúka MyFestool možnosť pozvať pracovníkov do firemného účtu na základe ich e-mailovej adresy. Upozorňujeme, že pozvánku je možné zaslať iba vtedy, ak pre pozvanú e-mailovú adresu ešte neexistuje účet MyFestool. Pozvaný dostane e-mail, v ktorom môže pozvanie prijať a skompletizovať svoj účet MyFestool. Po registrácii je pracovník priradený priamo k príslušnej firme. Teraz môže vidieť všetko náradie firmy a využívať ďalšie funkcie. Myslite na to, že pracovník má v MyFestool rovnaké práva a náhľady ako „hostiteľský“ účet MyFestool. Pozvané osoby je možné kedykoľvek aj znova odstrániť. V tom prípade sa účet MyFestool pracovníka vymaže.

    Registrácia pre záruku

    Čo je záruka all-inclusive?
    S rozsiahlymi službami našej záruky all-inclusive1 bude vaše nové náradie Festool počas prvých troch rokov kompletne poistené a vy sa budete môcť sústrediť na to, čo sa počíta: na prácu. Aby ste mohli získať výhody služieb „Kompletná oprava zdarma“.2, „Náhrada po krádeži“ a „Garantovaná originálna súčiastka“, svoje náradie musíte bezplatne zaregistrovať do 30 dní od kúpy/dodania.
    Moje nové bydlisko je v inej krajine. Mám aj naďalej nárok na záruku all-inclusive?
    Ponuka a rozsah služieb MyFestool a záruky all-inclusive1 závisí od vášho bydliska (nie od krajiny, v ktorej ste si náradie kúpili) a môže byť v rôznych krajinách odlišná. Informácie o tom, ktoré služby sú k dispozícii vo vašej krajine, nájdete v podmienkach používania MyFestool a v záručných podmienkach na príslušnej webovej stránke Festool pre vašu krajinu. Prehľad všetkých krajín nájdete na www.festool.com podľa výberu želanej krajiny.
    Je registrácia pre záruku all-inclusive spoplatnená? 
    Nie, registrácia je pre vás bezplatná. Jediným predpokladom je: Náradie si musíte zaregistrovať pre záruku all-inclusive1 do 100 dní od kúpy. Upozorňujeme však, že v prípade krádeže môžu vzniknúť ďalšie náklady na spoluúčasť a v prípade opravy iné náklady (napr. poplatok za dekontamináciu vysávača na prach triedy H).
    Ako môžem zaregistrovať náradie pre záruku all-inclusive?

    Od 1. 1. 2021 môžete registráciu pre záruku all-inclusive1 vykonať iba vy, naši zákazníci, exkluzívne na portáli MyFestool. Upozorňujeme, že registráciu za vás už nemôže prevziať predajca. Náradie si môžete počas prvých 100 dní od kúpy/dodania úplne jednoducho zaregistrovať online vo svojom účte MyFestool. Do MyFestool sa dostanete z našej webovej stránky alebo cez aplikáciu Festool.

    Registrácia cez webovú stránku:

    1. Prihláste sa do svojho účtu MyFestool na www.festool.sk/MyFestool.
    2. Formulár na registráciu pre záruku nájdete po prihlásení vo svojej osobnej sekcii MyFestool pod „Zaregistrovať náradie“ alebo pod týmto odkazom: www.festool.sk/MyFestool/registrácia-záruky.
    3. Vyplňte nasledujúce polia formulára: T.Nr., S.Nr. (tieto údaje nájdete na priloženom záručnom liste alebo výrobnom štítku vášho náradia), dátum kúpy/dátum dodania (Sem môžete zadať len dátum, ktorý je v rozmedzí 100 dní od kúpy/dodania. Prosím, zadajte dátum, ktorý je uvedený na vašom doklade o kúpe/dodacom liste.). Nahrajte faktúru/dodací list (zohľadnite veľkosť a formát súboru), voliteľne zadajte údaje o predajcovi a v prípade potreby doplňte svoje údaje.
    4. Úspešne ste zaregistrovali svoje náradie a v prehľade náradia si môžete kedykoľvek stiahnuť záručný certifikát.

    Registrácia cez aplikáciu Festool Work:

    1. Alebo použite aplikáciu Festool Work (k dispozícii pre Android a iOS).
    2. Prihláste sa do svojho účtu MyFestool.
    3. Naskenujte čiarový kód svojho novo zakúpeného náradia alebo naskenujte čiarový kód na záručnom liste, ktorý je priložený k vášmu náradiu alebo sa pripojte k náradiu s podporou technológie Bluetooth®, odfoťte faktúru alebo dodací list, nahrajte ich a využívajte výhody našej „záruky all-inclusive“.
    4. Úspešne ste zaregistrovali svoje náradie a v prehľade náradia si môžete kedykoľvek stiahnuť záručný certifikát.
    Prečo si musím zaregistrovať sám a prečo to (už) nemôže spraviť za mňa môj predajca?
    My vo Festool berieme ochranu osobných údajov vážne. Preto sme sa rozhodli, že vy sami budete môcť vykonať registráciu pre záruku a vy sami tak budete môcť rozhodnúť o spracúvaní vašich osobných údajov. Od januára 2021 sme pre vás vytvorili možnosť zaregistrovať svoje náradie pre záruku výlučne v MyFestool. Chránime tým vás, príp. vaše osobné údaje pred tým, že nám ich neúmyselne odovzdáte, ale aj obchodného partnera pred nesprávnym zaobchádzaním s vašimi osobnými údajmi a, samozrejme, aj sami seba pred nezákonným získaním vašich osobných údajov bez vášho súhlasu. V MyFestool budete mať vždy kontrolu nielen nad svojimi osobnými údajmi, ale aj nad svojím náradím Festool.
    Aký čas mám k dispozícii na registráciu náradia?
    Náradie si musíte zaregistrovať pre záruku all-inclusive1 do 100 dní od kúpy/dodania.
    Čo potrebujem na registráciu pre záruku?
    Potrebujete číslo výrobku a sériové číslo (T-Nr. a S-Nr.) vášho náradia, doklad o kúpe/dodací list a účet MyFestool.
    Prečo je potrebné pri registrácii pre záruku nahrať faktúru/dodací list?
    Nahranie faktúry je jednou z podmienok na to, aby ste dostali záruku. Je to uvedené aj v záručných podmienkach. Podľa záručných podmienok je registrácia možná do 30 dní od kúpy/dodania; registráciu nie je možné vykonať neskôr. Aby bolo možné porovnať dátum kúpy/dodania, je potrebné nahrať platnú faktúru alebo dodací list, ako je uvedené v záručných podmienkach. Na faktúre/dodacom liste je pre našu kontrolu rozhodujúce náradie Festool a dátum; ďalšie údaje, ako číslo zákazníka, cenu atď. môžete pokojne zakryť, aby boli nečitateľné.
    Dostanem potvrdenie o registrácii pre záruku all-inclusive?
    Áno, dostanete potvrdenie e-mailom a záručný certifikát si môžete kedykoľvek po kúpe pozrieť vo svojej sekcii MyFestool a stiahnuť si ho na účely dlhodobej dokumentácie.
    Platí záruka all-inclusive pre všetky výrobky Festool?
    Záruka all-inclusive platí pre všetko náradie Festool a ďalšie vybrané výrobky ako akumulátory alebo nabíjačky. Či bol výrobok zaregistrovaný pre záruku all-inclusive, zistíte na záručnom liste, ktorý je priložený v kontajneri Systainer alebo v kartóne ku každému výrobku. Navyše aj v opise funkcií našich výrobkov na našej internetovej domovskej stránke sa môžete dočítať, či je registrácia možná. 1
    Môžem zaregistrovať jednotlivé akumulátory/nabíjačky pre záruku all-inclusive?
    Akumulátory a nabíjačky sú príslušenstvom, avšak aj na ne sa vzťahuje záruka all-inclusive1. Akumulátory a nabíjačky nie je možné zaregistrovať pre záruku pomocou nášho online formulára. V prípade uplatnenia záruky potrebujeme ako dôkaz kópiu dokladu o kúpe.
    Náradie som dostal ako dar. Môžem si ho zaregistrovať?
    Na registráciu záruky all-inclusive1 potrebujete ako dôkaz originálny doklad o kúpe/dodací list. Okrem toho by registrácia mala prebehnúť najneskôr do 100 dní od kúpy/dodania.
    Kúpil som si používané náradie. Môžem si ho zaregistrovať?
    Registrácia pre záruku záruky je k dispozícii iba pre náradie, ktoré bolo zakúpené u predajcu Festool. Ak už bolo použité náradie zaregistrované jeho predchádzajúcim majiteľom a stále je ešte v záruke, môžete u nás požiadať o prevod záruky. Budete na to potrebovať kópiu záručného certifikátu alebo referenčné číslo, ktoré sa na ňom nachádza.
    V prehľade náradia nemôžem nájsť svoje zaregistrované náradie. Čo teraz?
    V prehľade náradia by ste spravidla mali vidieť všetko náradie zaregistrované pre záruku a jeho záručnú lehotu. Ak však v prehľade niektoré zaregistrované náradie chýba, je to z nasledujúceho dôvodu: Ak ste v minulosti zaregistrovali zariadenie bez účtu MyFestool alebo ak vaše náradie zaregistroval váš predajca, potom náradie v prehľade chýba. Ak vám v prehľade chýba niektoré náradie, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku Festool pomocou nášho kontaktného formulára, aby sme mohli registráciu náradia preniesť na váš nový účet MyFestool.